Μια μέρα ξεχωριστή, χαρούμενη και παράλληλα νοσταλγική ήταν η Πέμπτη12 Ιουνίου γιατο σχολείο μας. Ήταν η μέρα που πραγματοποιήθηκε η γιορτή αποφοίτησης της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας.
Οι μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ τάξης παρουσίασαν το θεατρικό έργο ¨ Η Αλφαβήτα της εφηβείας ¨ διασκευή από το βιβλίο της Μάγιας Δεληβοριά , καθώς και Αγγλικό δρώμενο .
Η φετινή σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε με μια ξεχωριστή γιορτή λήξης από τους μαθητές της Β’ τάξης, αφιερωμένη σε σπουδαίες προσωπικότητες που άλλαξαν τον κόσμο –
και σε κάθε παιδί που ονειρεύεται να τον αλλάξει με τη δική του μοναδική δύναμη.
Περισσότερα...Τα παιδιά της Δ΄ τάξης παρουσίασαν στους γονείς τους τις ομαδικές εργασίες που εκπόνησαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.
Περισσότερα...Την Τετάρτη στις 21 Μαΐου πραγματοποίησε το σχολείο μας την τελική ψυχαγωγική εκδρομή στο αθλητικό κέντρο ALMA CLUB στον Άλιμο.
Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πάρα πολύ, διασκέδασαν, έπαιξαν με την ψυχή τους και με παιχνίδι, κέφι και χαρά έφτασε στο τέλος κι αυτή η σχολική χρονιά !
Και του χρόνου παιδιά να είστε πάντα καλά χαρούμενα κι ετυχισμένα!
Περισσότερα...Την Παρασκευή 9/5/2025 είχαμε τη χαρά και την τιμή να έχουμε μαζί μας τον πολύ αξιόλογο συγγραφέα παιδικής και εφηβικής λογοτεχνίας, κ. Κώστα Στοφόρο.
Μας παρουσίασε το βιβλίο του "Το γκαμπί του βασιλιά και το μυστήριο του Πολέριο", συζήτησε μαζί μας ακούγοντας όλες τις ερωτήσεις των παιδιών και μοιράστηκε ιστορίες από τη ζωή του και μυστικά από το συγγραφικό του έργο.
Τέλος, υπέγραψε τα αντίτυπα των βιβλίων που είχαμε ήδη προμηθευτεί, φωτογραφήθηκε μαζί μας και δέχτηκε με χαρά τις αφιερώσεις των μικρών του φίλων.
Περισσότερα...Από την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) στις 6 Φεβρουαρίου υλοποιήθηκε στο σχολείο μας
«Το πρόγραμμα τρίποντα στα σχολεία».
Σκοπός του προγράμματος ήταν, να αγαπήσουν οι μικροί μαθητές και μαθήτριες το άθλημα του Μπάσκετ, να αποκτήσουν την κατάλληλη καλαθοσφαιρική εκπαίδευση, εντός κι εκτός σχολικού περιβάλλοντος, την σωστή νοοτροπία που απαιτεί ένα ομαδικό άθλημα και με τη χρήση κινητικών κυρίως δραστηριοτήτων, να αποκτήσουν ψυχοκινητική, συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη.